• Telefoniczne doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań edukacyjnych
• Promowanie wybranych rozwiązań
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Obsługa klientów w dedykowanych kampaniach
• Wykształcenie min. średnie
• Otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
• Kreatywność i dynamizm w działaniu
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferujemy:
• Motywujący system wynagradzania: stałe wynagrodzenie godzinowe + przejrzysty system premiowy
• Cykl atrakcyjnych szkoleń sprzedażowo-produktowych
• Zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie
• Świetną atmosferę pracy
• Pracę od poniedziałku do piątku w biurze w centrum miasta (w pobliżu Starego Browaru)
• Elastyczne godziny pracy
• Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu prywatnej opieki medycznej
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 i nast. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych - Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia Sp. z o.o. oraz Trescor Sp. z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w dowolnym czasie, w tym również w przyszłości w celach rekrutacyjnych"
Spółka Trescor od 2012 działa jako podmiot inwestycyjny. <br/><br/>Nasz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.