Jesteśmy biurem tłumaczeń - działamy od 2008 roku. Obsługujemy klientów z Polski i zagranicy. Wraz z nowym rokiem stoją przed nami nowe wyzwania - chcemy powiększać nasz zespół pracowników i osiągać jeszcze więcej! Aktualnie potrzebujemy do współpracy kogoś, kto pomoże nam jeszcze bardziej "rozhulać" naszą firmę!
Twoje ZADANIA:
- budowanie i wdrażane strategii marketingowych w kanałach społecznościowych,
- współpraca z grafikami, copywriterami oraz innymi podwykonawcami, koordynowanie pracy zespołu,
- przygotowywanie koncepcji kreatywnych związanych z komunikacją poprzez social media – realizacja i monitoring efektów,
- budowa/utrzymanie kontaktów z dziennikarzami, blogerami, liderami opinii,
- monitoring i analiza wizerunku marki, monitoring efektów kampanii, raportowanie.
- wsparcie działań sprzedażowych poprzez odpowiedni dobór narzędzi w kontekście mediów społecznościowych,
- obsługa narzędzi do analityki stron, social media, reklam,
- tworzenie, prowadzenie i moderacja profili firmowych w social media (facebook, linkedin, twitter, g+, instagram, pinterest i inne) i innych kanałów komunikacji,
- kreacja i zarządzanie newsletterami,
- analiza działań marketingowych konkurencji,
- współpraca z mediami (money, egospodarka itd.),
- zarządzanie contentem i marketingiem innych portali firmy, związanych pośrednio z działalnością firmy,
- planowanie strategiczne, inicjowanie i podnoszenia standardów komunikacji marki,
- organizacja działań sponsoringowych i charytatywnych (społeczna odpowiedzialność biznesu),
- tworzenie różnego rodzaju tekstów ofertowych na potrzeby firmy,
- optymalizacja stron,
- link building,
- optymalizacja konwersji.
Twój CEL:
- zwiększenie świadomości marki wśród klientów i podmiotów współpracujących,
- wzrost ruchu organicznego we wszystkich kanałach komunikacji marki.
Miejsce pracy: praca zdalna, raz w tygodniu wizyta w biurze w Rybniku
Godziny pracy: do uzgodnienia
Zapewniamy szkolenia dla osób, które chcą się rozwijać w kierunku e-marketingu.
Ciekawe stanowisko z dużą swobodą działania!
- Dobra znajomość Google Analytics,
- Min. dobra znajomość języka angielskiego,
- Mile widziana znajomość narzędzi typu Hotjar, CrazyEgg, Salesmanago itp.
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy w e-marketingu
- Bardzo dobra znajomość social media,
- Umiejętność tworzenia strategii marketingowych,
- Talent do tworzenia ciekawego contentu dostosowanego do grupy docelowej,
- Entuzjazm i umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
- Kreatywność, łatwość generowania koncepcji i ich wdrażania w życie,
- Znajomość nowoczesnych trendów w reklamie online,
- Umiejętność pracy nad wieloma projektami i zadaniami,
- Ponadprzeciętne zainteresowanie e-marketingiem poparte doświadczeniem!
Jesteśmy zespołem tłumaczy ponad 40 języków. Wśród nas są także m... Rozwiń
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Futura Centrum Językowe Tomasz Muszyński, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. <br/> <br/>Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść do... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.