Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
swobodnie formułuje myśli i redaguje teksty - posiada tzw .„lekkość pióra
cechuje się komunikatywnością i otwartością na otoczenie, elokwencją, logiką w myśleniu i słowie, opanowaniu, odpowiedzialnością za słowa, doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji
jest nastawiona na działanie w oparciu o najwyższą jakość
łatwo nawiązuje kontakty i buduje relacje międzyludzkie
lubi pracę w zmiennym środowisku i pod presją czasu
zna MS Excel oraz Power Point w stopniu zaawansowanym i potrafi przygotowywać prezentacje
posiada doświadczenie w projektowaniu doświadczeń językowych (będzie to dodatkowym atutem)
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
poprawie doświadczeń klienta w obszarze komunikacji z Bankiem
tworzeniu tekstów w prostym języku
redagowaniu tekstów na prosty język
planowaniu działań z zakresu prostej komunikacji
przygotowaniu odpowiednich materiałów dla Zarządu i pracowników organizacji
realizacji działań związanych z maksymalizacją poziomu jakości obsługi Klienta Indywidualnego i Biznesowego
współpracy z Zespołem Customer Experience i innymi jednostkami Banku