Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksową kontrolę wprowadzanych produktów ( odzieży BHP, urządzeń elektrycznych, narzędzi ) na rynek krajowy, pod kątem zgodności z normami prawnymi obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności w zakresie ich bezpieczeństwa, prawidłowego oznakowania, opakowania jak i prawidłowej instrukcji obsługi, oraz formułowania wytycznych w tym zakresie.
- Weryfikowanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji przekazywanej przez dostawców.
- Prowadzenie spraw związanych z kontaktami z organami nadzoru rynku, w szczególności dotyczących bezpieczeństwa produktu, posiadania stosownych deklaracji lub certyfikatów.
- Opracowywanie i uzgadnianie z dostawcami dokumentów jakościowych, w szczególności dla produktów sprzedawanych pod markami własnymi.
- Opracowywanie dokumentów dołączanych do sprzedawanych produktów z uwzględnieniem wymogów prawnych oraz marketingowych.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
- Znajomość zagadnień wymogów prawnych, w tym certyfikacji produktów
- Umiejętność pracy z normami, dyrektywami i rozporządzeniami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. (MD, LVD, EMC)
- Dobra znajomość jęz. angielskiego
- Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel)
- Wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność
- Doskonałe umiejętności analityczne i dokładność
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
Oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie
- Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
- Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV bezpośrednio poprzez portal.
Prezentacja firmy
Spółka Profix działa w obszarze produkcji i handlu. Jest dostawcą wy...
Spółka Profix działa w obszarze produkcji i handlu. Jest dostawcą wysokiej jakości narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, chemii technicznej i odzieży roboczej. Firma zatrudnia 250 pracowników.
Profix jest jednym z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce. Odpowiada za cały proces zakupu towarów od producentów. Zarządza i organizuje sieć handlową, produkuje pod markami własnymi, prowadzi obsługę logistyczną, realizuje planowe działania marketingowe. Wspiera swoich odbiorców wspólnymi działaniami marketingowymi.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/10/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Zasadnicze zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska, Praca Kontrola jakości