Opis stanowiska pracy

• opracowywanie i tworzenie dokumentacji z zakresu bhp zgodnie z przyjętymi standardami w firmie,
• prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
• prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa w zakresie bhp,
• inne obowiązki związane z obsługą klienta oraz budowaniem wizerunku firmy.

Wymagania

• wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe,
• co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. bhp,
• bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy,
• komunikatywna znajomość języka francuskiego lub angielskiego,
• prawo jazdy kat. B,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Prezentacja firmy

Firma HR

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi