• opracowywanie i tworzenie dokumentacji z zakresu bhp zgodnie z przyjętymi standardami w firmie,
• prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
• prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa w zakresie bhp,
• inne obowiązki związane z obsługą klienta oraz budowaniem wizerunku firmy.
• wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe,
• co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. bhp,
• bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy,
• komunikatywna znajomość języka francuskiego lub angielskiego,
• prawo jazdy kat. B,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Firma HR
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.