Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu, poszukujemy
specjalista ds. bhp i ochrony środowiska
Nr ref.: 34975Praca tymczasowa
Lokalizacja: Poznań
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań służby bhp wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 2 września 1997 roku z późniejszymi zmianami,
- sporządzanie wymaganych sprawozdań, raportów środowiskowych z działalności Fabryki oraz oświadczeń ustalających opłaty za gospodarcze korzystanie ze środowiska,
- sporządzanie aktualnych rejestrów aspektów środowiskowych, w tym aspektów znaczących,
- opiniowanie projektów realizowanych na terenie Fabryki wraz ze wskazywaniem optymalnych rozwiązań mających zapewnić zgodność z wymaganiami prawa polskiego i standardów z zakresu ochrony środowiska,
- współpraca z właściwymi instytucjami ochrony środowiska,
- zlecanie wykonania niezbędnych pomiarów oraz operatów ochrony środowiska celem uzyskania stosownych decyzji,
- monitorowanie i interpretowanie zmian w przepisach ochrony środowiska z zakresu prawa polskiego i wymogów firmy,
- inicjowanie i realizowanie programów promocji ochrony środowiska,
- prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony środowiska,
- weryfikacja dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania, w szczególności z zakresu OHSAS 18001 oraz ISO 14001,
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych z zakresu bhp i ochrony środowiska w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Oczekiwania:
- wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska,
- minimum 2-letni staż pracy na stanowisku Specjalisty ds. bhp i Ochrony środowiska w dużej firmie (preferowany przemysł spożywczy),
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
- mile widziany ukończony kurs audytora wewnętrznego wg normy OHSAS 18001 oraz ISO 14001,
- umiejętność prowadzenia szkoleń,
- umiejętności obsługi komputera (MS Office, w tym Excel, Power Point),
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność, dokładność,
- komunikatywność,
- innowacyjność.
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- możliwość dłuższej współpracy
- zatrudnienie na pełen etat
- zatrudnienie na zastępstwo na czas określony do 30.09.2017
- atrakcyjne wynagrodzenie