#

Specjalista ds. bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych

PPF Hasco-Lek S. A.

Wrocław, dolnośląskie

PPF Hasco-Lek S. A.

Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży farmaceutycznej.

Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych

Miejsce pracy: Wrocław

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• opracowywanie wytycznych i określanie wymagań zapewniających bezpieczeństwo danych osobowych dla nowych projektów biznesowych,
• nadzór nad przestrzeganiem ustanowionych zasad bezpieczeństwa przetwarzania danych,
• koordynacja przy ustalaniu wymagań dla zgodności systemu ochrony danych osobowych Spółki z regulacjami zewnętrznymi, w tym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
• udział w projektach z zakresu bezpieczeństwa IT,
• przeprowadzanie audytów z obszaru bezpieczeństwa informacji i danych osobowych,
• analizowanie i monitorowanie, wyjaśnianie i raportowanie incydentów bezpieczeństwa,
• przygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych,
• identyfikowanie, monitorowanie, ocena bezpieczeństwa oraz ryzyka,
• przygotowywanie materiałów dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.

Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:
• wykształcenie wyższe (mile widziane podyplomowe zarządzanie bezpieczeństwem/ infrastrukturą informatyczną),
• min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze ochrony informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa ze szczególnym uwzględnieniem danych osobowych,
• bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru ochrony danych poufnych i danych osobowych poparta praktyką,
• bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem danych w systemach informatycznych,
• dobra znajomość zagadnień z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego ISO/IEC 27000,
• umiejętność prowadzenia audytów bezpieczeństwa informacji,
• umiejętność współpracy i przekazywania wiedzy (m.in. prowadzenie szkoleń),
• umiejętność kreowania innowacyjnych rozwiązań z zakresu zarządzania bezpieczeństwem danych,
• zdolność szybkiego podejmowania decyzji oraz reagowania na trudne sytuacje,
• samodzielność, systematyczność, rzetelność, odpowiedzialność,
• bardzo dobra organizacja pracy własnej.

W zamian za zaangażowanie oraz wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy:
• pełnowymiarowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• samodzielną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach oraz konferencjach branżowych,
• możliwość korzystania z pakietów socjalnych (m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych oraz wydarzeń kulturalnych),
• narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi