Zadania
• wsparcie techniczne dla produktów z zakresu bezpieczeństwa sieci LAN/WAN na etapie sprzedaży, wdrożeń i utrzymania systemów
• prezentacje rozwiązań dla klientów
• doradztwo techniczne oraz dobór produktów i rozwiązań
• przeprowadzanie testów rozwiązań oraz opieka techniczna w zakresie prowadzonych projektów
• utrzymywanie relacji z klientami firmy w zakresie technologicznym
• audyty środowisk klienta, testy penetracyjne
• projekty realizowane u klientów oraz w sposób zdalny
• praca na terenie Polski, preferowane mazowieckie, lubelskie
Wymagania
• dobre umiejętności komunikacyjne
• doświadczenie w branży IT
• umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji
• umiejętność planowania i zarządzania czasem
• samodzielność, odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu
• bardzo dobra znajomość technologii sieciowych LAN, WAN
• znajomość narzędzi pomagających w rozwiązywaniu problemów technicznych/sieciowych
Umiejętności
• bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu TCP/IP i sieci teleinformatycznych
• znajomość protokołów występujących w sieciach LAN/WAN
• znajomość technologii wykorzystywanych w sieciach WiFi
• umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych oraz diagnozowania problemów
• doświadczenie w realizacji audytów sieciowych, testów penetracyjnych
• dobra znajomość języka angielskiego
• mile widziane doświadczenie we wdrożeniach rozwiązań Symantec, Blue Coat, Fortinet, F5, Trend Micro, Check Point, Cisco lub podobne
Jednym z wyzwań stojących przed departamentami informatyki jest pomoc w ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.