#pracawsporcie
Sponsoring Insight Sp. z o.o. specjalizuje się w badaniach, analizach i doradztwie w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury. Dostarczamy informacje, dzięki którym nasi klienci – sponsorzy oraz podmioty sponsorowane – mogą podejmować trafne decyzje a w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne.
Realizujemy zlecenia zarówno dla największych sponsorów na polskim rynku, jak i dla związków, lig, klubów, obiektów i innych organizacji sportowych i kulturalnych. Analizujemy kontrakty sponsoringowe pod kątem ich efektywności a także prowadzimy działalność z zakresie doradztwa opartego na wieloletnim doświadczeniu.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. badań marketingowych.
Jeśli sport jest twoją pasją, pojmujesz statystykę, potrafisz poruszać się w obszarnych arkuszach Excela, wyciągać trafne wnioski i przejrzyście prezentować dane - jesteś idealnym kandydatem.
Zadania:
• Analiza źródeł zastanych (desk research), w tym śledzenie bieżących wydarzeń i kontraktów na polskim rynku sportowym, sponsoringowym i mediowym, analiza frekwencji, aktualizacja cenników reklamowych, notowanie dobrych praktyk rynkowych
• Analiza wewnętrznych danych z monitoringu mediów - praca na danych liczbowych, przygotowywanie zestawień, krzyżowanie zmiennych
• Wycena świadczeń sponsoringowych, w tym realizacji reklamowych i promocyjnych (ATL, BTL, outdoor)
• Opracowywanie prezentacji, raportów badawczych oraz analiz rynkowych
• Sporządzanie podsumowań zagranicznych wydawnictw traktujących o marketingu oraz sponsoringu
Wymagania:
• Absolwent(ka) lub Student(ka) minimum 3. roku
• Sprawna obsługa MS Office, a w szczególności MS Excel
• Zdolność analitycznego myślenia
• Znajomość podstawowych zagadnień z obszaru marketingu i reklamy
• Umiejętność efektywnego wyszukiwania informacji w Internecie, wyciągania i formułowania wniosków
• Dokładność oraz poczucie estetyki
• Zdolność zarządzania własną pracą, tj. jej umiejętnego planowania i organizowania w kontekście czasu realizacji zadania
• Zainteresowanie sportem i/lub kulturą oraz znajomość rynku sportowego w Polsce
Mile widziane:
• Doświadczenie w planowaniu bądź wycenie kampanii reklamowych, praca przy media planach, danych telemetrycznych (np. staż/praca w domu mediowym bądź agencji reklamowej)
• Doświadczenie w opracowywaniu raportów badawczych i analiz rynkowych (np. staż/praca w firmach badawczych/consultingowych)
• Znajomość dostępnych na rynku narzędzi do monitoringu mediów (Press Service, IMM, Brand24 itp.)
• Obecnanie w bardzo zaawansowanych funkcjach Excela, znajomość VBA, obsługa Google Analytics, statystyk kanałów social media, umiejętność edycji prostych grafik / tworzenia wizualizacji
• Biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Jasne i uczciwe zasady współpracy
• System wewnętrznych szkoleń wdrożeniowych
• Pracę w ciekawej branży, w młodym, dynamicznym zespole (to nie tylko slogan!)
• Zaangażowanie w zróżnicowane projekty, umożliwiające intensywny rozwój kompetencyjny
• Stałe wynagrodzenie miesięczne, dopasowane do kompetencji oraz zdobywanej wiedzy i doświadczenia
Osoby spełniające powyższe warunki oraz zainteresowane pracą w naszej firmie proszone są o przesłanie CV zawierającego klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
CV nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Specjalizujemy się w badaniach, analizach i doradztwie w zakresie sponso... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.