HRO Recruitment to brand firmy HRO Personnel, dynamicznie rozwijającego się dostawcy usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży elektronicznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. analiz
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie raportów i analiz,
• Weryfikacja umów serwisowych,
• Wsparcie bieżącej pracy Koordynatorów Regionalnych,
• Monitorowanie i Administrowanie pracy autoryzowanych Serwisów w podległym regionie,
• Udział w procesie optymalizacji pracy Autoryzowanych Serwisów.
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Umiejętności analityczne,
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft office (Excel - VB, Word, Power Point),
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Dokładność oraz sumienność.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Możliwość rozwoju oraz poszerzania kompetencji zawodowych,
• Przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: “Zgadzam się na wykorzystanie przez HRO Recruitment, który jest brandem HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".