#

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Prec-Odlew Sp. z o.o.

Skawina, małopolskie

Opis stanowiska pracy

1. Prowadzenie sekretariatu spółki (np. przepisywanie oraz opracowywanie pism, gromadzenie, przechowywanie oraz archiwizacja dokumentacji spółki, prowadzenie rejestru Zarządzeń i Uchwał)
2. Wykonywanie prac kancelaryjnych w spółce
3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji (w tym również korespondencji elektronicznej), prowadzenie ewidencji korespondencji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów spółki
4. Zapewnienie zaopatrzenia spółki w materiały biurowe (np. papier, segregatory, art. piśmiennicze), artykuły spożywcze dla biura (np. mleko, kawa, herbata) oraz materiały eksploatacyjne (np. tusze, tonery, sprzęt biurowy w tym również telefony)
5. Nadzór w tym dbanie o terminowość oraz negocjowanie umów z dostawcami usług telefonicznych spółki.
6. Przygotowywanie Sali konferencyjnej na spotkania biznesowe (w tym obsługa spotkań biznesowych)
7. Pomoc przy organizacji eventów tj. targi branżowe, seminaria produktowe w zakresie zamawiania sprzętu, cateringu, materiałów reklamowych, noclegów i innych
8. Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej ( np. interwencje w przypadku braku dostępu do Internetu, serwera, awarii telefonicznych i innych )
9. Prowadzenie rejestru delegacji oraz rozliczanie delegacji.
10. Bieżące i rzetelne prowadzenie kasy spółki ( przyjmowanie i wydawanie gotówki, wystawianie dokumentów KP, KW) oraz sporządzanie raportu kasowego.
11. Księgowanie dokumentów kasowych (faktur, delegacji, rozliczeń zaliczek i innych dowodów księgowych gotówkowych) w tym weryfikacja i sprawdzanie pod względem rachunkowym.
12. Uzgodnienie rejestru VAT „KASA”
13. Weryfikacja oraz księgowanie dokumentów magazynowych
14. Śledzenie na bieżąco przepisów podatkowych w zakresie swojego działania.
15. Realizowanie polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie swojego działania.

Wymagania

- rzetelność,
- dokładność
- uczciwość
-odpowiedzialność
- dobra organizacja pracy
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość przepisów podatkowych (podatek VAT, CIT, PIT)
- podstawowa znajomość gospodarki magazynowej,
- umiejętność posługiwania się sprzętem biurowym
- biegła obsługa komputera – MS Office (Word, Excel)
- j. angielski – poziom A2 (mile widziany poziom zaawansowany)
- mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr i płac
- mile widziana znajomość programu Comarch Optima
- mile widziane prawo jazdy kat. B
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
- wykształcenie wyższe.
Umowa poprzedzona umową na okres próbny.

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą, która działa w branży już od prawie 20 lat. Specj... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/09/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi