Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Radom Specjalista ds. Administracyjno-Finansowych
Radom
NR REF.: 1045303
Dla naszego Klienta - dużej międzynarodowej firmy z branży budowlanej – poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Administracyjno-Finansowych.
Lokalizacja: Radom
Do osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie odpowiedzialność za nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji finansowo-księgowej oraz płacowej, nadzór nad rachunkowością kosztów, bieżąca kontrola zgodności dokumentacji z fazami realizacji kontraktu, wystawianie dokumentów księgowych, ścisła współpraca z działami: handlowym, logistycznym i finansowym, prowadzenie korespondencji oraz rozliczeń z kontrahentami, nadzór nad stanami magazynowymi, przygotowywanie informacji w kwestii rozliczeń.
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego kierunkowego, preferowane kierunki - ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 2-letniego doświadczenia zawodowego zdobytego na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie z branży budowlanej bezpośrednio przy realizacji infrastrukturalnych projektów budowlanych), wysoko rozwiniętych umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu Office, w szczególności znajomości obsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym oraz obsługi programów księgowych, samodzielności i skrupulatności w działaniu oraz dobrej znajomości języka angielskiego i/lub hiszpańskiego.
Klient oferuje możliwość pracy w dużej międzynarodowej organizacji, samodzielne stanowisko, pracę przy wielu ciekawych projektach budowlanych, rozwój kompetencji zawodowych, ciekawy zakres obowiązków, atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity.
Radom
NR REF.: 1045303
Dla naszego Klienta - dużej międzynarodowej firmy z branży budowlanej – poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Administracyjno-Finansowych.
Lokalizacja: Radom
Do osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie odpowiedzialność za nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji finansowo-księgowej oraz płacowej, nadzór nad rachunkowością kosztów, bieżąca kontrola zgodności dokumentacji z fazami realizacji kontraktu, wystawianie dokumentów księgowych, ścisła współpraca z działami: handlowym, logistycznym i finansowym, prowadzenie korespondencji oraz rozliczeń z kontrahentami, nadzór nad stanami magazynowymi, przygotowywanie informacji w kwestii rozliczeń.
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego kierunkowego, preferowane kierunki - ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 2-letniego doświadczenia zawodowego zdobytego na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie z branży budowlanej bezpośrednio przy realizacji infrastrukturalnych projektów budowlanych), wysoko rozwiniętych umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu Office, w szczególności znajomości obsługi programu Excel na poziomie zaawansowanym oraz obsługi programów księgowych, samodzielności i skrupulatności w działaniu oraz dobrej znajomości języka angielskiego i/lub hiszpańskiego.
Klient oferuje możliwość pracy w dużej międzynarodowej organizacji, samodzielne stanowisko, pracę przy wielu ciekawych projektach budowlanych, rozwój kompetencji zawodowych, ciekawy zakres obowiązków, atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.