#

Specjalista ds. Administracji

Grupa LafargeHolcim

Wałcz, zachodniopomorskie

Grupa LafargeHolcim
Grupa LafargeHolcim Grupa LafargeHolcim

W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Lafarge poszukujemy obecnie osoby, kóra dołączy do zespołu pracowników w mobilnym zakładzie produkcji betonu na stanowisku:

Specjalista ds. Administracji

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę administracyjną biura
  • Obsługę klientów firmy
  • Prowadzenie bieżącej administracji
  • Administrowanie sprawami pracowniczymi
  • Rozliczanie faktur i kosztów
  • Raportowanie produkcji i sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie administracyjne związane z pracą biura oraz administracją sprzedaży (mile widziane w firmie produkcyjnej)
  • Wykształcenie średniego lub wyższego
  • Orientacja na klienta
  • Umiejętność obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność
  • Komunikatywność, umiejętność nawiązaywania relacji
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • pracę w dużym międzynarodowym koncernie, gwarantującym wysokie standardy pracy
  • możliwość indywidualnego rozwoju
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi