#

Specjalista ds. administracji

Faher

Gliwice, śląskie

Faher

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Gliwice

Zakres obowiązków:

  • Ścisła współpraca z Kierownikami i liderami we wszystkich działach firmy
  • Wsparcie działów firmy w zakresie zaopatrzenia w informacje potrzebne do realizacji zadań z poziomu administracji,
  • Nadzór nad realizacją zasad i procedur z obszaru administracji i komunikacji w firmie,
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
  • Monitoring kosztów administracyjnych i wyszukiwanie dostawców , porównywanie ofert ,
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi firmy,
  • Organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych,
  • Bieżące informowanie o przebiegu realizacji zadań i rozwiązywanie problemów

 

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach: w księgowości, finansach, administracji, sekretariacie lub nawet w dziale ubezpieczeń
  • Zaangażowanie , odpowiedzialność i rzetelność
  • Nastawienie na rezultaty i pozytywne finalizowanie spraw
  • Dobra organizacja pracy własnej z zadaniami powtarzalnymi oraz dobrej znajomości MS Exel - wymóg konieczny
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Umiejętność wydawania poleceń innym i nadzór nad stanem realizacji zadań zleconych.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę i niezbędne narzędzia pracy.
  • Rozwój i możliwość awansu na stanowisko kierownicze.
  • Stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Ciche miejsce pracy blisko parku, bez hałasu miejskiego.


Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi