Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji w branży motoryzacyjnej, poszukujemy dynamicznych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji zakupówMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Administrowanie procesu zakupów samochodów i innych towarów dotyczących pojazdów;
Kontrola procesu i jakości wydań samochodów do Klientów;
Kontakt z dealerami samochodowymi;
Przygotowywanie zapytań ofertowych i weryfikacja ofert;
Obsługa reklamacji;
Obsługa systemu CRM w zakresie kompletności procesu zakupowego.
Wymagania:
Co najmniej 1-2 lata doświadczenia w pracy powiązanej z zakupami w sektorze B2B;
Doświadczenie w pracy z systemami CRM;
Dobra znajomość języka angielskiego;
Komunikatywność i łatwość budowania relacji;
Silna orientacja na realizację celów;
Skrupulatność;
Zainteresowanie branżą motoryzacyjną;
Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku;
Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy;
Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?