#

Specjalista ds. administracji zakupów

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji w branży motoryzacyjnej, poszukujemy dynamicznych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracji zakupówMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Administrowanie procesu zakupów samochodów i innych towarów dotyczących pojazdów;
  • Kontrola procesu i jakości wydań samochodów do Klientów;
  • Kontakt z dealerami samochodowymi;
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych i weryfikacja ofert;
  • Obsługa reklamacji;
  • Obsługa systemu CRM w zakresie kompletności procesu zakupowego.

Wymagania:

  • Co najmniej 1-2 lata doświadczenia w pracy powiązanej z zakupami w sektorze B2B;
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Komunikatywność i łatwość budowania relacji;
  • Silna orientacja na realizację celów;
  • Skrupulatność;
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną;
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku;
  • Możliwość rozwoju w  międzynarodowych strukturach firmy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi