INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A. należąca do HRBC Group jest agencją rekrutacyjną oraz pracy tymczasowej, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Certyfikat KRAZ numer 8471.
Aktualnie dla jednego z Naszych Klientów międzynarodowej firmy z branży budownictwa inżynieryjnego poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji z językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Kampinos
SAH/03/KA
Zakres obowiązków:
• Administracja zamówień i rozliczeń Klientów
• Tłumaczenie tekstów
• Koordynacja obiegu dokumentów magazynowych i księgowych
• Organizacja delegacji współpracowników
• Zamawianie artykułów biurowych , kontakt z dostawcami
• Skuteczna komunikacja ze Współpracownikami i Klientami.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość jęz. Hiszpańskiego- warunek konieczny
• Wykształcenie wyższe z zakresu Zarządzania lub pokrewne
• Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
• Motywacja do pracy i zdolność szybkiego uczenia się
• Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel, Power Point
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Interesującą pracę w międzynarodowej firmie
• Możliwość rozwoju zawodowego
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV w jęz. Polskim i Hiszpańskim adres e-mail.
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.
INTERIMAX Polska Sp. z o.o. S.K.A.<br/><br/>INTERIMAX jest nowocz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.