Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. administracji sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Zadania:
• Wsparcie działu sprzedaży w przygotowywaniu ofert dla Klientów
• Kompletacja i archiwizacja dokumentów handlowych
• Przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby działu handlowego
• Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
• Aktualizacja bazy danych
• Informowanie Klientów o stanie realizacji zamówień oraz udzielanie odpowiedzi na wszelkie ich pytania w kwestiach handlowych
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Wykształcenie wyższe (np. ekonomia, finanse lub pokrewne)
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Bardzo dobra znajomość programu Excel i Power Point
• Doświadczenie w pracy na systemach CRM i SAP będzie dodatkowym atutem
• Komunikatywność i umiejętności interpersonalne
• Umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem pracy
Oferujemy:
• Zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę tymczasową i oddelegowanie do pracy u Klienta
• Pracę w godzinach biurowych
• Przyjazną atmosferę pracy
• Możliwość wykorzystywania w codziennej pracy języka angielskiego
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?