#

Specjalista ds. Administracji - rekrutacja online

HRK S.A.

Kłodzko, dolnośląskie

HRK S.A.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Kłodzko

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa biurowa oddziału firmy
  • Zadania związane z administrowaniem dużą nieruchomością, będącej własnością spółki, w tym bieżący kontakt z najemcami tej nieruchomości w sprawach czynszów i rozliczeń,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów
  • Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji w formie papierowej i elektronicznej
  • Tworzenie dokumentów, prezentacji, zestawień
  • Inne działania związane z biurową obsługą firmy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja)
  • Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Zainteresowanie branżą nieruchomości
  • Biegła znajomość MS Office, w szczególności programu Excel
  • Sumienność, dokładność oraz samodzielność w działaniu
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz koncentracja na osiągnięciu celu
  • Odporność na stres

Nasz Klient oferuje:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia w obszarze nieruchomości
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Umowę o pracę i atrakcyjne, adekwatne do doświadczenia, wynagrodzenie
  • Pracę w profesjonalnym i wspierającym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi