#

Specjalista ds. administracji kadrowej

M-Serwis Sp. j.

Poznań, 60-835, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, lidera w swojej branży poszukujemy Kandydata na stanowisko
Specjalisty ds. administracji kadrowej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie dokumentacji pracowniczej w celu realizacji obowiązujących przepisów prawa pracy.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
• prowadzenie spraw dotyczących pracowników w obszarze: urlopów, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych,
• sporządzanie sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowych,
Wymagane kwalifikacje:
• wykształcenie minimum średnie,
• wiedzę z zakresu prawa pracy,
• doświadczenie zawodowe minimum 2 lata w tym 1 rok w administarcji kadrowej,
• znajomości pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
• znajomości systemu SAP na poziomie średnio zaawansowanym,
• wiedza zawodowa, umiejętność komunikacji pisemnej,
• umiejętność pracy w zespole, elastyczność myślenia, sumienność,
• zdolności organizacyjne.
Oferujemy:
• pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.


Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U.Nr. 133 poz.883).

Prezentacja firmy

M-Serwis jest firmą o wyłącznie polskim kapitale. <br/>Istniejemy na ryn... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi