Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0278


Obowiązki:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. kadr:
-bieżące wprowadzenie danych do programu kadrowego - płacowego PROBIT (ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji,przeszeregowań, itp.);
-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy;
-prowadzenie korespondencji związanej z ruchem kadrowym;
-bieżące prowadzenie akt osobowych;
-archiwizowanie dokumentacji kadrowej;
-przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa;
-sporządzanie i wydawanie świadectw pracy;
-wydawanie innych wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
-obliczanie okresu przepracowanych lat pracy tzw. wysługi lat;
-przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z nagrodami i odznaczeniami;
-sporządzanie danych do list płac (np. przeszeregowań, nagród jubileuszowych itp.);
-terminowe sporządzanie sprawozdań;
-prowadzenie dokumentacji emerytalnej;
-zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
-prowadzenie prac związanych ze zgłaszaniem do ubezpieczeń społecznych pracowników, członków rodzin i innych osób;
-przygotowanie projektów zarządzeń, regulaminów i innych aktów wewnętrznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne (konieczne): wykształcenie: wyższe o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań określonych w opisie stanowiska; znajomość programu Interaktywny Płatnik Plus; bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, Excel, umiejętność korzystania z Internetu). Wymagania dodatkowe (pożądane): doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; znajomość programu PROBIT kadry i płace; umiejętność redagowania pism urzędowych i wewnętrznych aktów prawnych (projektów zarządzeń, regulaminów); komunikatywność i umiejętność współpracy; samodzielność, zdolność do organizowania własnej pracy.


Miejsce pracy: Sokoła 13, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1. życiorys zawodowy (CV) zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia; 2. kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje; 3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku; 4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach wymagane wyłącznie w sytuacji, jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO (załącznik do pobrania). Wymagane dokumenty aplikacyjne, własnoręcznie podpisane, należy składać w sekretariacie Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie ul. Sokoła 13, p. 18, lub przesłać na adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna, 35-010 Rzeszów, ul. Sokoła 13, z informacją na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. kadr, w terminie do dnia 10 lutego 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, (w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu). Rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone tylko z wybranymi kandydatami. Wyniki rekrutacji formalnej oraz data rozmów kwalifikacyjnych będą przekazane kandydatom telefonicznie, do dnia 14 lutego 2020 r. Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Dyrektor Biblioteki. Szczegółowych informacji udziela Dział Kadr , tel. 17.8669 wew. 405.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi