#

Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

Kazaro Wołoszyn sp. j.

Tarnowskie Góry, Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Do zadań kandydata należeć będzie realizacja obsługi posprzedażowej wobec klientów KAZARO; nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych; analiza przyczyn reklamacji ich zasadność; poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów; monitorowanie procesu napraw; aktualizacja bazy danych reklamacji, redagowanie korespondencji z klientami.

Wymagania

Wysoka zdolność analitycznego myślenia oraz podejmowania trafnych decyzji;
Dokładność i umiejętność wyciągania wniosków;
Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe techniczne. 

Dodatkowymi atutami będą:

Doświadczenia w przemyśle meblarskim lub elektronicznym;
Znajomość języka angielskiego;
Prawo jazdy

Prezentacja firmy

Kazaro przedstawia zupełnie nowe oblicze, określa generalny kierunek, kt... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 200PLN - 2 800PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Kontrola jakości, Praca Administracja biurowa, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi