Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista d/s rekrutacji i kadr
OBOWIĄZKI:
• budowanie bazy Kandydatów
• rekrutacja i selekcja Kandydatów zgodnie w ustalonymi standardami,
• przygotowywanie raportów rekrutacyjnych,
• redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
• bieżąca obsługa pracowników tymczasowych, zawieranie umów o pracę i uz, znajomośc przepisów zatrudnienia pracowników poza UE,
• utrzymywanie dobrych relacji z Klientem,
• współpraca z urzędami pracy i innymi instytucjami,
• praca w terenie - organizacja giełd pracy i akcji promocyjnych.
WYMAGANIA:
• doświadczenie w branży usług personalnych i znajomość rynku pracy (mile widziane w Agencji Pracy Tymczasowej)
• znajomość technik rekrutacji i selekcji,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
• bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• wykształcenie wyższe,
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
• duże wsparcie merytoryczne ze strony managera i innych specjalistów,
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• szkolenia wewnętrzne,
• realne szanse awansu i rozwoju zawodowego,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• możliwość realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnych,
• miłą atmosferę pracy.