Specjalista Back Office
Miejsce pracy: Kraków- wsparcie procesów, operacji w działach: księgowości, finansów, Human Resources, logistyki, zakupów oraz obsługi klienta
- wsparcie ww. działów w pracach związanych z nowymi wdrożeniami lub szczytami sezonów
- weryfikowanie, testowanie wykorzystywanych narzędzi, systemów dedykowanych poszczególnym działom
- wsparcie procesów wdrażania nowych pracowników we wskazanych działach
- wsparcie zespołów w rozwiązywaniu pilnych, lub skomplikowanych zgłoszeń
- minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku, w obszarach: HR, IT helpdesk, obsługa klienta, logistyka, ksiegowość, finanse
- doświadczanie w pracy w międzynarodowych strukturach, preferowane doświadczanie z branży SSC / BPO
- wykształcenie wyższe, lub w trakcie
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2),
- znajomość innego języka obcego na poziomie min. B2 będzie dodatkowym atutem, np: niemiecki, włoski, hiszpański, francuski
- znajomość i doświadczenie w pracy w systemie SAP lub innym systemie ERP
- bardzo dobra znajomość programów Word, Excel, Power Point,
- wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, bardzo dobra organizacja czasu pracy