Opis stanowiska pracy
Marka z ludzką twarzą
Prudential to wiodąca marka na rynku ubezpieczeń w Stanach Zjednoczonych i Azji, a przede wszystkim w macierzystej Wielkiej Brytanii, dla której gwarancją sukcesu są talenty, ambicje i zaangażowanie pracowników. Dziś, łącząc najlepsze tradycje brytyjskiego rynku ubezpieczeń i dynamikę rozwoju usług finansowych w Polsce, Prudential przygotował wyjątkową ofertę produktową i poszukuje kandydatów, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w budowaniu sieci sprzedaży Prudential opartej o najwyższe światowe standardy.
Co nas wyróżnia?
Polski rynek ubezpieczeń może się wydawać dojrzały i pozbawiony perspektyw na innowacyjne rozwiązania. Działa na nim kilkadziesiąt towarzystw ubezpieczeniowych i wiele setek pośredników, a około 50 tysięcy osób jest zarejestrowanych przez Komisję Nadzoru Finansowego i uprawnionych do sprzedaży ubezpieczeń.W Prudential stworzyliśmy warunki, które gwarantują odmienność działania:
- unikalne podejście do wzajemnych relacji firma – Konsultant, firma – Menedżer, oparte na uczciwych i partnerskich zasadach biznesowych
- stabilne i niezmienne zasady współpracy
- standard pracy oparty o sprawdzone praktyki najbardziej prestiżowych organizacji branżowych na świecie: MDRT i GAMA
- doświadczony zespół menedżerów i trenerów dbających o wsparcie sieci sprzedaży
- niepowtarzalną możliwość szybkiej kariery związanej z inwestycją Prudential w Polsce
- nieograniczone możliwości awansu oparte na jednoznacznych kryteriach oraz spójnym systemie wynagrodzeń na kolejnych szczeblach rozwoju zawodowego
Wymagania
- minimum rok doświadczenia w sprzedaży
- minimum średnie wykrztałcenie/ preferowane wyższe
- dyspozycyjność, doskonałe umiejętności organizacji pracy i radzenie sobie ze stresem
Prezentacja firmy
Prudential na świecie<br/><br/>Marka Prudential to ponad 165 lat ...
Prudential na świecie
Marka Prudential to ponad 165 lat tradycji. Firma została założona w 1848 roku w Londynie i sprzedawała „ubezpieczenia przemysłowe\" dla klasy robotniczej. Od początku swojego istnienia Prudential stawia na innowacyjne rozwiązania - w 1856 roku firma jako pierwsza wprowadziła ubezpieczenia dla dzieci, a w 1871 roku zainwestowała w mechanizację procesów w firmie i jako pierwsza zdecydowała się na zatrudnienie kobiet w Londynie.
WARTOŚCI
Cztery główne idee, które przyświecały nam podczas tworzenia marki Prudential to:
roztropność
uczciwość
umiejętność przewidywania
ludzkie podejście
Powyższe wartości jasno wytyczają kierunek naszych działań. Właśnie one znajdują swoje odbicie w naszych produktach, w codziennej pracy oraz w podejściu do Klienta. To dzięki nim umiejętnie pokonujemy przeszkody, które stawia przed nami współczesny świat.
ZAUFANIE
Dlaczego warto nam zaufać?
405 mld funtów aktywów
Zarządzamy aktywami o wartości 405 miliardów funtów
165 lat doświadczenia
w rozumieniu potrzeb Klientów i wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań
26 mln Klientów
na 3 kontynentach w Europie, Ameryce Północnej i Azji
26 tys. pracowników
dba o to, abyś zawsze miał jak najlepszą obsługę
4 giełdy papierów wartościowych
Prudential jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie, Nowym Jorku, Hongkongu i Singapurze
Nota AA
przyznana ostatnio ocena ratingowa przez firmę Standard & Poor\'s jest jedną z najwyższych
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/05/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Własna działalność
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Bankowość