Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Solution Portfolio Manager
Miejsce pracy: Łódź
Praca uwzględnia:
- Strategiczne wytyczanie kierunków rozwoju oraz zarządzanie ofertą produktową (pod marką własną oraz poprzez partnerów zewnętrznych),
- Opracowywanie i wdrażanie strategii produktowych bazując na wiedzy rynkowej,
- Przygotowywanie obserwacji (konkurencja, trendy rynkowe, potrzeby klientów, trendy technologiczne) oraz opracowywanie kierunków rozwoju oferty produktowej,
- Zarządzanie i koordynacja procesów wdrożeniowych nowych produktów (wewnętrznych oraz przy współpracy z partnerami zewnętrznymi),
- Zapewnienie odpowiednich narzędzi oraz szkoleń dla wewnętrznych oraz zewnętrznych partnerów,
- Zapewnienie bieżącego wsparcia dla sił sprzedażowych,
- Zarządzanie i rozwój podległego zespołu.
W zamian otrzymujesz:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne podejście do pracy,
- Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w największych projektach prowadzonych przez firmę w roli konsultanta,
- Możliwość współtworzenia oferty dla klientów – tej standardowej jak i projektowej,
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Świetną atmosferę pracy wśród przyjaznych współpracowników.
Oczekujemy:
- Min. 3 letniego doświadczenia w obszarze zarządzania produktem/ portfolio produktowym,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie),
- Dużej samodzielności i przedsiębiorczości w działaniu oraz proaktywnej postawy w życiu i pracy,
- Umiejętności pracy w zespole, z osobami na różnych poziomach hierarchii,
- Łatwości nawiązywania kontaktów,
- Umiejętności autoprezentacji,
- Biegłej obsługi komputera, programów biurowych.