Opis stanowiska pracy
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze nowoczesnych form marketingu internetowego,
- monitoring i analiza podejmowanych działań,
- współtworzenie materiałów marketingowych,
- pisanie, redagowanie i publikacja materiałów informacyjnych i promocyjnych,
- monitoring mediów,
- zarządzanie kanałami Social Media,
- planowanie i wdrażanie kampanii komunikacyjnych budujących wizerunek firmy,
- podejmowanie nowych innowacyjnych działań w zakresie promocji marki,
- tworzenie raportów, analiz prezentujących trendy i efekty podjętych działań,
- koordynacja i współorganizowanie akcji wizerunkowych, rekrutacyjnych, imprez firmowych.
Czego od Ciebie wymagamy?
- znajomości Digital Marketingu, narzędzi analityki sieciowej (Google Analytics) i sposobów śledzenia efektywności kampanii internetowych,
- lekkości pióra,
- znajomość programów graficznych,
- doświadczenia w e-marketingu, sprzedaży, social media, e-PR, lub szeroko rozumianej branży reklamowej,
- doświadczenia w organizowaniu kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi internetowych,
- kreatywności i innowacyjności,
- samodzielności,
- orientacji na cel,
- umiejętności analitycznych,
- komunikatywności i otwartości na nowe rozwiązania.
Co chcemy Ci zaoferować?
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- pełen pakiet socjalny (Luxmed, Multisport), śniadania firmowe, nieograniczoną ilość kawy i herbaty,
- elastyczny czas pracy,
- wyjazdy integracyjne, szkolenia i konferencje branżowe.
Łatwość w pisaniu tekstów będzie dużym atutem, więc przyślij nam list motywacyjny w dowolnej postaci.
Prezentacja firmy
Firma RST sp. z o.o. sp. k. istnieje na rynku już 15 lat. Zajmuje...
Firma RST sp. z o.o. sp. k. istnieje na rynku już 15 lat. Zajmujemy się tworzeniem innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla biznesu m. in. dla branży transportowej i turystycznej. Firmę tworzą kreatywni i pełni pasji ludzie, którzy szybko stają się ekspertami w swojej dziedzinie. Jesteśmy znani z tworzenia zaspokajających realne potrzeby, świetnych jakościowo i prostych w obsłudze systemów informatycznych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Reklama / Komunikacja, Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media