Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
tworzenie strategii narracji w mediach społecznościowych, współpraca przy tworzeniu koncepcji kreatywnych, strategii komunikacyjnych brandowych i dotyczących kampanii społecznych w social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube itd.)
prowadzenie profili w social media dedykowanych wybranym kampaniom
monitorowanie, analiza skuteczności i optymalizacja kampanii
analiza trendów social media i nowych możliwości
kontakt i utrzymanie pozytywnej relacji z Klientem
tworzenie atrakcyjnych treści na strony internetowe
współpraca z mediami, blogerami/blogerkami i innymi
przygotowywanie ofert przetargowych
Wymagania
2-letnie doświadczenie w agencji interaktywnej lub agencji PR (w zakresie social mediów)
bardzo dobra znajomość mediów społecznościowych, m.in. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn od strony prowadzenia fanpage’a oraz prowadzenia kampanii reklamowych
doświadczenie w tworzeniu contentu w mediach społecznościowych i zarządzaniu profilem
znajomość narzędzi: Facebook Ads, Ad Words, Google Analytics, Sotrender, Brand24
zainteresowanie nowymi mediami, znajomość trendów i najnowszych rozwiązań w obszarze social media
bardzo dobry warsztat copywriterski – lekkie pióro, poprawność językowa w mowie i piśmie
umiejętność wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji
samodzielność i zdolność do szybkiego uczenia się
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
znajomość języka angielskiego
Oferujemy
Swobodną atmosferę i kreatywny zespół
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Pracę z dużymi, międzynarodowymi markami
Atrakcyjne wynagrodzenie
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w projektach komunikacji dla sektorów określanych jak...
Specjalizujemy się w projektach komunikacji dla sektorów określanych jako wrażliwe: farmacja, ochrona zdrowia, energetyka, a także finanse i nowe technologie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
21/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?