Opis stanowiska pracy

Profesjonalna i kompleksowa obsługa Klientów w zakresie napraw i obsługi technicznej maszyn budowlanych Klientów. Sprawna i fachowa realizacja zleceń wydawanych przez Koordynatora Serwisu.

 

ZAKRES OBOWIAZKÓW

  • Naprawa i obsługa techniczna maszyn budowlanych Klienta na podstawie zleceń wydanych przez Koordynatora Serwisu;
  • Pomoc techniczna Klientom;
  • Godne i fachowe reprezentowanie firmy u Klienta;
  • Sporządzanie raportów z przeprowadzonych napraw oraz obsługi technicznej;
  • Przygotowywanie maszyn do odbioru przez Klientów;
  • Wykowywane poleceń przełożonego oraz przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie.
  • Zgłębianie fachowej wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach.

 

ODPOWEDZIALNOŚĆ

Serwisant odpowiedzialny jest za profesjonalną i kompleksową obsługę Klientów w zakresie napraw i obsługi technicznej. Odpowiedzialny jest za godne i fachowe reprezentowanie firmy podczas realizacji zadań zleconych przez koordynatora Serwisu.

Odpowiedzialny jest za zgodne z harmonogramem raportowanie swojej pracy do bezpośredniego przełożonego. Odpowiedzialny jest za utrzymanie porządku na warsztacie oraz w samochodach służbowych.

 

WYMAGANIA

Od Serwisanta wymagane jest minimum średnie wykształcenie techniczne oraz praktyczna znajomość z zakresu napraw maszyn budowlanych.

Prezentacja firmy

www.intrac.pl

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Motoryzacja / Automotive

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi