Aktualnie poszukujemy dla naszego klienta kandydatów na stanowisko:
Serwisant Helpdesk Praktyka
Głównym zadaniem na oferowanym stanowisku będzie rozwiązywanie podstawowych problemów użytkowych (poczta, drukowanie sieciowe, dostęp do plików, prawa dostępu)
Wymagania:
• znajomość podstawowych systemów operacyjnych,
• serwisowanie sprzętu komputerowego,
• konfigurowanie sprzętu komputerowego,
• zarządzanie strukturą sieci,
• wiedza z zakresu zdalnego zarządzania jednostkami komputerowymi,
• analityczny sposób myślenia,
• bardzo dobra znajomość systemów Windows oraz pakietu Office,
• podstawowa wiedza z zakresu elektronik,
• mile widzialne doświadczenie w suporcie 1 lini,
• znajomość jeżyka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodne zarządzanie, aplikacjami, czytaniu instrukcji technicznych i kontakcie z dostawcami.
Oferujemy:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• pracę w młodym, ambitnym zespole,
• możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
• stabilne warunki zatrudnienia oraz umowę o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV podając w tytule maila nr referencyjny.
Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883, prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji Centrum Zaawansowanych Technologii sp. z o. o. obecnie oraz w przyszłości”.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
E4B Sp. z o.o. jest spółką doradczą świadczącą dla swoich klient... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.