#

Service Manager ( Specjalista ds. Zarządzania poziomem świadczenia usług IT )

ING TECH POLAND (dawniej ING Services Polska)

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Główne zadania na stanowisku:

  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w celu oceny poziomu oferowanego serwisu, utrzymania wysokiej satysfakcji klienta i pozytywnego doświadczenia klienta z usług oferowanych przez ISP
  • Organizacja okresowych przeglądów poziomu usług z klientem (telekonferencja, spotkanie w formie wideokonferencji oraz wizyt w siedzibie klienta ), z uwzględnieniem cyklicznego raportowania usługi
  • Przeprowadzanie planów naprawczych dla usługi w sytuacjach reklamacji ze strony klienta oraz w ramach ciągłego doskonalenia usług
  • Aktywne wsparcie klienta przy rozwiązywaniu incydentów i problemów wraz z późniejszym ich raportowaniem
  • Przygotowanie ofert cenowych usług i bieżąca kontrola poziomu ich realizacji
  • Bieżąca obsługa zleceń klienta i wsparcie podczas realizacji prac, zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Komunikowanie i uzgodnienie z klientem procedur obsługi oraz bieżące wsparcie w tym zakresie
  • Przygotowanie i administracja dokumentacją kontraktową, zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Wsparcie służb finansowych w egzekwowaniu płatności związanych ze świadczonymi usługami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczne
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wiedza w obszarze IT
  • Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji interpersonalnych, dbałość o klienta
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków
  • Umiejętność planowania, kontrolowania i organizowania
  • Komunikatywność
  • Otwartość na zmiany, zaangażowanie
  • Dokładność, skoncentrowanie na wysokiej jakości swojej pracy
  • Odporność na stres

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie związane z pracą w międzynarodowym środowisku
  • Certyfikat ITIL FoundationSamodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
  • Znajomość metodologii zarządzania procesami i jakością
  • Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach

Oferujemy:

  • Pracę w rozwijającym się obszarze biznesowym w strukturach międzynarodowej korporacji
  • Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów Grupy ING
  • Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
  • Szkolenia z obszaru obsługiwanych technologii
  • Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę
  • Dodatkową opiekę medyczną
  • Atrakcyjne benefity płacowe (premia) oraz pozapłacowe (np. karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe na życie, pracowniczy program emerytalny, nauka języka angielskiego w ramach szkoleń firmowych.

Prezentacja firmy

ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca IT - Konsulting, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi