Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w celu oceny poziomu oferowanego serwisu, utrzymania wysokiej satysfakcji klienta i pozytywnego doświadczenia klienta z usług oferowanych przez ISP
Organizacja okresowych przeglądów poziomu usług z klientem (telekonferencja, spotkanie w formie wideokonferencji oraz wizyt w siedzibie klienta ), z uwzględnieniem cyklicznego raportowania usługi
Przeprowadzanie planów naprawczych dla usługi w sytuacjach reklamacji ze strony klienta oraz w ramach ciągłego doskonalenia usług
Aktywne wsparcie klienta przy rozwiązywaniu incydentów i problemów wraz z późniejszym ich raportowaniem
Przygotowanie ofert cenowych usług i bieżąca kontrola poziomu ich realizacji
Bieżąca obsługa zleceń klienta i wsparcie podczas realizacji prac, zgodnie z obowiązującymi procedurami
Komunikowanie i uzgodnienie z klientem procedur obsługi oraz bieżące wsparcie w tym zakresie
Przygotowanie i administracja dokumentacją kontraktową, zgodnie z obowiązującymi procedurami
Wsparcie służb finansowych w egzekwowaniu płatności związanych ze świadczonymi usługami
Wymagania:
Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub techniczne
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wiedza w obszarze IT
Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji interpersonalnych, dbałość o klienta
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania trafnych wniosków
Umiejętność planowania, kontrolowania i organizowania
Komunikatywność
Otwartość na zmiany, zaangażowanie
Dokładność, skoncentrowanie na wysokiej jakości swojej pracy
Odporność na stres
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie związane z pracą w międzynarodowym środowisku
Certyfikat ITIL FoundationSamodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
Znajomość metodologii zarządzania procesami i jakością
Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach
Oferujemy:
Pracę w rozwijającym się obszarze biznesowym w strukturach międzynarodowej korporacji
Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów Grupy ING
Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
Szkolenia z obszaru obsługiwanych technologii
Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę
Dodatkową opiekę medyczną
Atrakcyjne benefity płacowe (premia) oraz pozapłacowe (np. karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe na życie, pracowniczy program emerytalny, nauka języka angielskiego w ramach szkoleń firmowych.
Prezentacja firmy
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowi...
ING TECH POLAND to centrum usług wspólnych zlokalizowane w Katowicach świadczące usługi IT na rzecz podmiotów Grupy ING, funkcjonujących na całym świecie. Usługi informatyczne świadczone przez ISP, to hosting zasobów systemowych, usługi zdalnego zarządzania zasobami informatycznymi oraz usługi związane z bezpieczeństwem IT.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
21/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca IT - Konsulting, Praca Kadra zarządzająca
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?