ManpowerGroup Sp. z o.o.

Service Desk

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu IT
  • Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek zsystemami Windows i oprogramowaniem klienckim
  • Rozwiązywanie telefonicznych i e-maliowych zgłoszeń użytkowników
  • Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń

 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji (u naszego Klienta)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
  • Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę na pełny etat)
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe

WYMAGANIA: 

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (mile widziane)
  • Doświadczenie w pracy w zespole wsparcia (np. help desk, customer support)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej- warunek konieczny (praca w środowisku międzynarodowym)
  • Bardzo dobra znajomość systemu Windows 7/8 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office oraz Lotus Notes
  • Znajomość protokołu TCP/IP
  • Znajomość budowy komputera
  • Podstawowa znajomość Active Directory
  • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi