Service Desk
Miejsce pracy: Nowy Dwór MazowieckiDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT
- Prowadzenie ewidencji sprzętu IT
- Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek zsystemami Windows i oprogramowaniem klienckim
- Rozwiązywanie telefonicznych i e-maliowych zgłoszeń użytkowników
- Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji (u naszego Klienta)
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę na pełny etat)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (mile widziane)
- Doświadczenie w pracy w zespole wsparcia (np. help desk, customer support)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej- warunek konieczny (praca w środowisku międzynarodowym)
- Bardzo dobra znajomość systemu Windows 7/8 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz Lotus Notes
- Znajomość protokołu TCP/IP
- Znajomość budowy komputera
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole