Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Service Desk Team Leader

Miejsce pracy: Poznań
4-10-53428
Salary: 7500 - 9000 PLN

For our Client, an international provider of IT infrastructure services, we are looking for successful Service Desk Team Leader with English and German.

As a Service Desk Team Leader you will be responsible for:

-Ensuring the smooth running of the service through effective management of a team
-Inspiring the team and taking care of company's unique culture and proper communication
-Working to improve the knowledge and skills within the team as well as recognizing the potential
-Providing team building activities to spread the fun and positivity at work
-Taking care of a proper workload of team members and keeping an eye on deadlines
-Resolving potential problems and conflicts within the team
-Taking care of analyses and preparing reports related to business area

Requirements:
-Previous work experience as a team leader/supervisor
-Service desk experience (1st, 2nd line support)
-Excellent customer service skills
-Good knowledge of Excel
-Excellent communication skills
-Excellent team management/ leadership skills
-Self-motivation and ability to motivate others
-Analytical skills (ability to analyze data and prepare reports)
-Performance metrics knowledge (KPI etc.)
-Fluent English and German

Benefits:
-Work in a diverse, innovative and fast growing company
-Trainings and language courses
-Opportunities for career development
-Work in a modern office in the centre of Poznań
-Benefits package (including 1 additional day off, private healthcare, multisport)
-Relocation package

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi