Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy finansowo-informatycznej, wspierającej skandynawski bank, do Centrum Operacyjnego w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Desk SpecialistMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów IT jako 1. linia wsparcia
Diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem
Współpraca z drugą linią wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi w celu rozwiązania problemów
Dokumentacja zgłoszonych przypadków w celu ułatwienia identyfikacji i szybszego rozwiązania ich w przyszłości
Wymagania:
Min. rok doświadczenia w pracy na stanowisku Specjalisty Service Desk lub pokrewnym
Wiedza z zakresu IT
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Gotowość do pracy zmianowej (zmiana nocna - 1 tydzień w miesiącu)
Wykształcenie wyższe
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?