W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Service Desk Specialist with English (only first shift)
Miejsce pracy: KrakówFor our client, leader among international technology companies in automotive and motorization area we are looking for IT Specialist (2nd line support).
Responsibilities
- Being the 2nd point of contact for advanced incidents and service requests related to computer systems, hardware, software, applications, telephone, network
- Facilitates incident response and service request processes from ticket creation to ticket closure, including communications and documented resolutions
- Diagnoses, researches and resolves technical hardware/software incidents; monitors service requests , initiates prescribed escalation process
- Audits incidents to ensure identification of root cause & completion of the problems, recognizes and informs management of recurring problems
- References enterprise-wide list of assets, changes, locations, versions and warranties as part of incident response
- Creates and maintains knowledge articles to be used internally and/or externally regarding training, best practices, solutions or processes as it relates to products, environments and related technologies
Requirements:
- Min 3 years of experience working in IT service desk
- Knowledge of servers, configurations, instalations
- Experienced with office 365 in Cloud
- Experienced with Cisco phones
- Experienced with System Center Configurating Manager
- Knowledge of Active Directory
- Understanding of mobile devices
- Knowledge of Setting VPN
- Knowledge of Setting equipment
- Working knowledge of Microsoft Office, SharePoint, Internet Protocols (HTTP, FTP, DNS, IP, SSH, etc.) and Service Desk Tracking tools
- Good English skills (min B2 level)
- Passion for learning about new technologies
Benefits:
- Working in an international environment
- Working hours from 8 am to 4.00 pm
- Private medical healthcare
- Multisport Card
- Trainings
- Stable employment with market competitive salary,
- Fresh fruits in the office