Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Service Desk Specialist with GermanMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Przetwarzanie i monitorowanie zgłoszeń usług IT i problemów przy użyciu systemu ServiceNow oraz telefonicznie,
Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami operacyjnymi,
Odpowiadanie na zapytania z zakresu: Office 365, Microsoft Client Operating System, Active Directory, SSCM, SAP, Workday i Sailpoint,
Zapewnienie niezawodności procesu, aktualizacja dokumentacji i terminowe odpowiadanie na zapytania.
Wymagania:
Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie (B2. min.)
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub wsparcia technicznego będzie mile widziane,
Znajomość obszaru tematycznego, w tym pakietu Microsoft Office 365, systemu Microsoft Client Operating System, Microsoft Active Directory, Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), SAP, Workday i Sailpoint a także systemu ServiceNow będzie dodatkowym atutem,
Umiejętność pracy w zespole i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowym środowisku SSC,
Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT,
Bogaty pakiet benefitów związany ze szkoleniami i wsparcie w rozwoju kompetencji,
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów takich jak dofinansowanie do urządzenia Home office, lektoraty oraz dodatki kafeteryjne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?