#

Service Desk Specialist with German - rekrutacja online

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.
Service Desk Specialist with GermanMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Przetwarzanie i monitorowanie zgłoszeń usług IT i problemów przy użyciu systemu ServiceNow oraz telefonicznie,
  • Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami operacyjnymi,
  • Odpowiadanie na zapytania z zakresu: Office 365, Microsoft Client Operating System, Active Directory, SSCM, SAP, Workday i Sailpoint,
  • Zapewnienie niezawodności procesu, aktualizacja dokumentacji i terminowe odpowiadanie na zapytania.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie (B2. min.)
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub wsparcia technicznego będzie mile widziane,
  • Znajomość obszaru tematycznego, w tym pakietu Microsoft Office 365, systemu Microsoft Client Operating System, Microsoft Active Directory, Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM), SAP, Workday i Sailpoint a także systemu ServiceNow będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność pracy w zespole i doskonałe umiejętności komunikacyjne.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowym środowisku SSC,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT,
  • Bogaty pakiet benefitów związany ze szkoleniami i wsparcie w rozwoju kompetencji,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów takich jak dofinansowanie do urządzenia Home office, lektoraty oraz dodatki kafeteryjne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi