Opis stanowiska pracy
Job purpose:
To deliver insights and analytics input feeding the growth of the biggest among Amrest brands – impacting the business in whole CEE region. As a Senior Marketing Analyst you will also hold responsibility for pricing policy, ensuring both proper market fit and cost level. Crucial part of your role will also be planning, reflected in detailed forecasts for all major marketing activities.
Your challenges:
Deliver analytics and insights support to Brand’s Exec team through
-
Insight-delivering analysis of all major marketing activities, based on internal data and research processes
-
Providing learnings and recommendations crucial for further Brand development in CEE region
-
Ensuring brand performance trackers are up-to-date and creating new ones according to Brand’s needs
-
Developing right methodologies and running key research projects for the brand
Market-relevant and margin supporting pricing model
Delivers forecast for all major marketing actions in PL - based on historical data and support plans prepares forecasts for upcoming marketing actions
Wymagania
Requirements:
-
University degree – preferably Finance, Economy, Marketing
-
4+ years’ of relevant work experience
-
Fluency in English both written and spoken
-
Excellent MS Excel skills
-
Great analytical and problem solving skills
-
Excellent presentation and communication skills (ability to present analytics outcomes in simple and clear manner)
-
Well-organized with attention to details
- Curiosity and willingness to learn
- Proactiveness and self-motivation in delivering high quality results in an efficient manner and under time pressure
Prezentacja firmy
AmRest Sp. z o.o. jest największą niezależną firmą prowadzącą sie...
AmRest Sp. z o.o. jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od prawie 20 lat Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King oraz Starbucks. Działamy w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Od 2011 roku AmRest jest właścicielem marki La Tagliatella, która rozwijana jest zarówno przez restauracje będące własnością spółki, jak i działające na zasadzie franczyzy. Obecnie restauracje tego włoskiego konceptu możemy znaleźć w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Indiach. Od grudnia 2012 w wyniku nabycia większościowego pakietu udziałów w firmie Blue Horizon AmRest stał się również właścicielem dwóch doskonale prosperujących, chińskich marek: Blue Frog i KABB (łącznie 11 restauracji). Na główna siedzibę naszej firmy wybrano Wrocław, skąd zarządzamy prawie 700 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants). Każdego dnia ponad 15.000 pracowników AmRest, poprzez naszą kulturę „WSZYSTKO JEST MOŻLIWE!” dostarcza wyborne smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Analityka