Senior IT Helpdesk Expert - German
Gdańsk Senior IT Helpdesk Expert - German
Gdańsk
NR REF.: 1108233
Atrakcyjne miejsce pracy w Global Business Servicesz siedzibą w Gdańsku. Szukamy starszego specjalisty ds. Globalnej obsługi technicznej IT, który przejmuje odpowiedzialność za problemy, zgłoszenia serwisowe.
W tym miejscu główne obowiązki mogą obejmować, ale nie są ograniczone do następujących:
CZEGO OCZEKUJEMY:
CO OFERUJEMY:
Praca dla nas w globalnym dziale IT Service Desk to coś więcej niż praca - to część prawdziwie modnej i nowoczesnej marki premium, zanurzonej w dziedzictwie i znanej na całym świecie jakości i kreatywności. Ponadto oferujemy szereg możliwości rozwoju, które pomogą Ci w pełni wykorzystać swój potencjał.
Czekamy na Twoje zgłoszenie online.
Gdańsk
NR REF.: 1108233
Atrakcyjne miejsce pracy w Global Business Servicesz siedzibą w Gdańsku. Szukamy starszego specjalisty ds. Globalnej obsługi technicznej IT, który przejmuje odpowiedzialność za problemy, zgłoszenia serwisowe.
W tym miejscu główne obowiązki mogą obejmować, ale nie są ograniczone do następujących:
- Zapewnienie wysoko wykwalifikowanej obsługi użytkowników we wszystkich obszarach związanych ze sprzętem klienckim, systemem operacyjnym Windows i środowiskiem biurowym w celu wykonania zadań związanych z przepływem pracy, incydentów i żądań w sposób efektywny kosztowo
- Wspieranie innych mniej doświadczonych kolegów w rozwiązywaniu nietypowych problemów i dostarczanie szkoleń innym współpracownikom, aby aktywnie wspierać wymianę wiedzy w całym zespole
- Rozwiązywanie żądania użytkowników / incydenty bezpośrednio lub kwalifikowane trasowanie biletów do odpowiedniego zespołu wsparcia drugiego poziomu
- Dążenie do uzyskania wysokiego poziomu wsparcia dla pierwszego poziomu, aby uzyskać wysoki poziom zadowolenia użytkowników
- Przechwytywanie i aktualizowanie żądań w odpowiednim systemie biletowym (zmiana kolejności, incydentów lub wniosków)
CZEGO OCZEKUJEMY:
- Wiedzy informatycznej i doświadczenia co najmniej 3 lata (Office365, SAP, Network, Desktop Application, iOS, Web Browser, Operating System)
- Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego
- Zorientowanie na obsługe klienta
- Zawsze przyjazna i profesjonalna komunikacja z klientem
- Szybkie zrozumienie potrzeb klienta
CO OFERUJEMY:
Praca dla nas w globalnym dziale IT Service Desk to coś więcej niż praca - to część prawdziwie modnej i nowoczesnej marki premium, zanurzonej w dziedzictwie i znanej na całym świecie jakości i kreatywności. Ponadto oferujemy szereg możliwości rozwoju, które pomogą Ci w pełni wykorzystać swój potencjał.
Czekamy na Twoje zgłoszenie online.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.