Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

sekretarz do spraw sekretarz kierownika jednostki Zespół ds. finansowo - księgowych

71-340 Szczecin Orląt Lwowskich 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kancelarii Powiatowego Lekarza Weterynarii i Urzędu zgodnie z Instrukcja Kancelaryjną
  • obsługa poczty elektronicznej, ePUAP, EZD
  • przyjmowanie rozmów telefonicznych i dysponowanie nimi do poszczególnych pracowników
  • organizowanie szkoleń, narad, posiedzeń z udziałem Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • prowadzenie rejestru pieczęci zakładu oraz utrzymywanie ich pod osobistym nadzorem
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków
  • przygotowanie korespondencji wychodzącej i wysyłka
  • pilnowanie terminowości w załatwianiu spraw Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • nadzór nad przygotowywaniem dokumentów do archiwizacji
  • rozliczanie oraz prowadzenie ewidencji kart drogowych samochodowych służbowych
  • wypisywanie oraz prowadzenie rejestru delegacji służbowych
  • prowadzenie rejestru mandatów karnych oraz wprowadzanie ich do systemu
  • zapisywanie pracowników na szkolenia oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
  • prowadzenie rejestru i obsługa praktykantów i stażystów


Warunki pracy


  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 -15:15,

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner,

  • udział w szkoleniach,

  • wyjazdy służbowe,

  • bariery architektoniczne - biuro na I piętrze, brak windy i podjazdów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod CV, listem motywacyjnym i oświadczeniami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem " Oferta pracy na wyżej wymienione stanowisko i numer ogłoszenia".  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 432 41 06.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne,administracyjne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obsługi komputera w stanowisku MS Office
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • umiejętność współpracy
  • rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole,umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji
  • komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Inspekcja Weterynaryjna
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Orląt Lwowskich 8
    71-340 Szczecin

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/05/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi