Urząd Pracy m.st. Warszawy

Sekretarz szkoły

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie wyższe (min. licencjackie) kierunek/specjalność administracja i inne
umiejętności: biegła znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Excel, Word, Power Point, znajomość programów graficznych w zakresie przygotowania zdjęć do druku i na stronę internetową, dyplomów, zaproszeń itp., znajomość obsługi programu SIO, znajomość przepisów oświatowych, kodeksu postępowania administracyjnego; umiejętność obsługi urządzeń biurowych;, umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań, dobrej organizacji pracy,, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, jak również umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność. rzetelność; umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji doświadczenie zawodowe mile widziane na podobnym stanowisku znajomość języków obcych język angielski, obowiązki: bieżąca obsługa sekretariatu, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących, sporządzanie wymaganej dokumentacji, pism, sprawozdań, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji szkolnej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczniów, koordynacja wydarzeń szkolnych. Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi