Opis stanowiska pracy
- Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura;
- Dbanie o porządek w biurze, przygotowywanie kawy;
- Organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych;
- Wystawianie i ewidencjonowanie faktur;
- Obsługa skrzynki mailowej, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firmami współpracującymi;
- Przestrzeganie i nadzorowanie regulaminu obiegu dokumentów oraz ich
archiwizacji;
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.
Wymagania
- Bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz wielozadaniowość;
- Samodzielność oraz własna inicjatywa w podejmowaniu działań:
- Odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie;
- Wysoka kultura osobista;
Kancelaria Doradców Firlej & Makowski – została założona przez Bartosza ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.