Urząd Pracy m.st. Warszawy

Sekretarka/sekretarz

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie średnie, min. 1 rok doświadczenia w zawodzie, znajomość języka angielskiego, znajomośc pakietu MS Office, umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa sekretariatu w tym ustalenie kalendarza Głównego Inspektora Sanitarnego MSWiA, zarządzanie skrzynką odbiorczą e-mail, prace biurowe związane z bieżącymi potrzebami firmy w tym prowadzenie niektórych rejestrów, sporządzanie pism, prezentacji i innych dokumentów, w tym raportów, zestawień i sprawozdań na potrzeby Głównego Inspektora Sanitarnego MSWiA, niekiedy również na potrzeby Wydziału Ogólnego, wspieranie innych Wydziałów, obsługa spotkań GIS MSWiA, koordynacja przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów (terminowość) oraz współpracaz w/w komórkami, archiwizacja przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, zastępowanie pracownika Kancelarii Ogólnej, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 7.30-15.30. Konakt telefoniczny: 22 845 70 49/51.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi