Dla naszego Klienta, firmy z kapitałem zagranicznym, dużego holdingu międzynarodowego,
poszukujemy kandydata na stanowisko:

sekretarka/asystentka

Nr ref.: 12298
Praca tymczasowa
Lokalizacja: Poznań

Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych (także od kontrahentów zagranicznych)
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawnej komunikacji wewnętrznej firmy
  • współudział w koordynacji konferencji
  • obsługa firmy kurierskiej (zamawianie i przyjmowanie zleceń)
  • obsługa urządzeń biurowych
  • współudział w budowaniu wizerunku firmy

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane w trakcie studiów)
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • mile widziane doświadczenie na podobnych stanowiskach (sekretariat, recepcja)
  • wysoka kultura osobista i biznesowa
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • miła prezencja
  • obsługa komputera (Office)

Oferta:
  • pracę w firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość stałej współpracy dorywczej na zastępstwo (kilka-kilkanaście dni w miesiącu)
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi