Opis stanowiska:
• zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
• nadzór nad obiegiem korespondencji oraz dokumentów w firmie
• wystawianie faktur sprzedaży
• przyjmowanie gości firmy oraz obsługa spotkań zarówno z kontrahentami jak i pracownikami
• zakup materiałów biurowych i spożywczych
• prowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowej (WZ i PZ) nadzór nad prawidłowym obiegiem tej dokumentacji
• Wprowadzanie faktur zakupu do systemu komputerowego
• inicjowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze gospodarki magazynowej
• pozostałe prace administracyjno-biurowe
Oferujemy:
• zatrudnienie w stabilnej firmie o ogólnopolskim zasięgu
• pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku
• przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole
• stałą umowę o pracę, podstawowe narzędzia pracy
• możliwość awansu
Wymagania:
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)
• wysokorozwinięte umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem, samodzielność i inicjatywa w działaniu
• wysoki poziom kultury osobistej
• dokładność, precyzja i wysoka jakość pracy
• dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) oraz Internetu
• znajomości języka angielskiego (lub hiszpańskiego) w stopniu komunikatywnym - kryterium obowiązkowe, podlegające weryfikacji w trakcie rozmowy rekrutacyjnej;
• umiejętności obsługi urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner);
• umiejętności organizacji pracy;
• komunikatywności;
• staranności;
• inicjowanie i wdrażanie usprawnień w obszarze gospodarki magazynowej
Doortrade Sp. z o.o. Sp.k to doświadczony zespół ludzi których po... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.