#

Samodzielny(a) Księgowy(a) / Główny(a) Księgowy(a)

QBN Fund

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

QBN Fund - fundusz inwestycyjny wspierający i dostarczający „smart money” startupom z globalnym potencjałem rozwoju - poszukuje samodzielnego księgowego / księgowej do bieżącej obsługi księgowej funduszu oraz startupów, w które zainwestowaliśmy. Szukamy osoby, której nie są obce zagadnienia związane z ewidencjonowaniem zdarzeń księgowych, przygotowywaniem sprawozdań finansowych czy sporządzaniem deklaracji podatkowych. Szukamy osoby dobrze rozumiejącej nowe technologie a także pracę z nowymi podmiotami.

 

Szukamy osoby która będzie z zaangażowaniem realizowała:

  • Prowadzenie księgowości zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi
  • Kontrola prawidłowości dokumentacji, transakcji finansowych i zapisów księgowych
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych
  • Uzgodnienie sald zobowiązań i należności
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wnip
  • Sporządzanie raportów i sprawozdawczości wewnętrznej
  • Bieżąca obsługa spraw finansowych
  • Prowadzenie działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz roku
  • Nadzór nad kadrami i płacami

 

Oferujemy unikalnym kandydatom wyjątkowe warunki:

  • Interesującą i rozwojową pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku
  • Szkolenia i podnoszenie kwalifikacji
  • Nowoczesną organizację pracy
  • Przyjazną atmosferę i dobre standardy pracy
  • Ciągły rozwój
  • Realizacje projektów międzynarodowych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

 

Poszukujemy wyjątkowych kandydatów, w szczególności oczekujemy biegłości w poniższych obszarach:

  • Bardzo dobra znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości oraz przepisów podatkowych
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
  • Minimum 3 lata doświadczenia w księgowości
  • Dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programu CDN lub innych programów typu ERP
  • Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Pracowitość, samodzielność i zdolności organizacyjne
  • Umiejętność zarządzania małym zespołem (2 osoby).

 

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu na potrzeby kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)."

Prezentacja firmy

QBN Fund - fundusz inwestycyjny wspierający i dostarczający „sm... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi