#

Samodzielny Specjalista ds. Zakupów i Dostaw

POLTEL

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. zakupów i dostaw odpowiada za:
1/ nadzór nad realizacją zamówień do dostawców
2/ optymalizację kosztów dostaw
3/ nadzór nad terminowością dostaw
4/ przepływ informacji wśród wszystkich uczestników procesu zakupów
5/ ocenę współpracy z dostawcami
6/ stałe monitorowanie warunków współpracy z dostawcami oraz inicjowanie i podejmowanie działań optymalizujących koszty dostaw
6/ współpracę z firmami spedycyjnymi
7/ nadzór nad pracą magazynu
8/ obsługę procesu reklamacji

***Prosimy o przesyłanie aplikacji wyłącznie za pośrednictwem poralu Infopraca***

Wymagania

1/ mile widziany wiek do 30 lat
2/ doświadczenie w pracy w dziale zakupów 2-3 lata
2/ umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowanie decyzji
3/ umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji w uzgodnionym zakresie
4/ znajomość procesu zakupu i dostawy oraz zasad obiegu dokumentów handlowych/magazynowych w firmie handlowej
5/ znajomość zasad handlu międzynarodowego w zakresie zakupów i logistyki
6/ zdolności negocjacyjne
7/ biegła obsługa komputera MS Office
8/ prawo jazdy kat.B

Mile widziane:
Wszelka znajomość i wiedza z zakresu technologii i budowy sieci telekomunikacyjnych i teleinformatycznych

Prezentacja firmy

Krótka informacja o firmie:<br/><br/><br/>Firma POLTEL – dostawca... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
2 lata
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 500PLN - 3 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
uzależnione od wyników pracy
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi