• aktywny udział w tworzeniu nowego oddziału;
• zapewnienie sprawnego, efektywnego i zgodnego z procedurami funkcjonowania oddziału;
• obsługa księgowa - Prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów dla klientów oddziału;
• obsługa płacowo – kadrowa klientów oddziału;
• kontrola merytoryczna dokumentów źródłowych oraz prawidłowości operacji księgowych;
• sporządzanie deklaracji podatkowych oraz ZUS;
• bezpośredni kontakt z klientem;
• reprezentacja klienta przed US, ZUS, GUS itp...
• wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość);
• minimum 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów /warunek konieczny/;
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym;
• bardzo dobra znajomość ustaw podatkowych;
• znajomość języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym;
• znajomość obsługi komputera MS Office (Excel, Word, Outlook) oraz znajomości programu Płatnik;
• wysoka motywacja i zaangażowanie w powierzone obowiązki;
• pasja, zaangażowanie, odpowiedzialność;
• systematyczność, dokładność, dobra organizacja pracy;
• komunikatywność i umiejętność efektywnej pracy w zespole.
NOVATAX Sp. z o.o. to zespół młodych, energicznych i doświadczony... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.