#

Samodzielne stanowisko specjalisty ds. marketingu

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Samodzielne stanowisko specjalisty ds. marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: wykształcenie wyższe marketing/zarządzanie; umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa, dynamizm, kreatywność, samodzielność i odpowiedzialność za prac, łatwość w nawiązywanie kontaktów, odporność na stres, umiejętność planowania i organizowania pracy w zespole, umiejętność pisanie tekstów marketingowych i promocyjnych, znajomość zagadnień marketingu, reklamy i PR; min. 2 letnie doświadczenie zawodowe zakresie marketingu; dobra znajomość języka angielskiego. Obowiązki: relacja założonych celów i projektów marketingowych, promowanie usług, poszukiwanie i ocena potencjalnych szans, a także prowadzenie analizy i badań rynku w zakresie komercjalizacji wyników badań prowadzonych w Instytucie, współpraca z naukowcami, a także pracownikami instytutu odpowiedzialnymi za sprzedaż i obsługę klienta, redagowanie i przygotowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizowanie i udział w realizacji programów promocyjnych. Kontakt osobisty ul. Wólczyńska 133, Warszawa-Bielany.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi