Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg handlowych firmy.
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
Prawidłowe naliczanie podatków, przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych.
Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami.
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS i inne).
Śledzenie zmian w przepisach i dostosowywanie się do nich.
Wykształcenie ekonomiczne z ukierunkowaniem na księgowość.
Kilkuletni staż w prowadzeniu ksiąg handlowych.
Umiejętność pracy na komputerze, w tym pakiet Office.
BTO Sp. z o.o. jest dostawcą źródeł zasilania na całą Europę. Fir... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.