ZADANIA:
- prowadzenie pełnej księgowości spółki oraz podmiotów powiązanych,
przygotowywanie oraz weryfikacja odpowiednich deklaracji CIT, PIT, VAT oraz ZUS;
- sparcie w kwestiach księgowych i podatkowych;
- uzgadnianie rozrachunków oraz sald kont księgowych;
- dbałość o najwyższą jakość oraz terminowość świadczonych usług;
- dekretowanie i księgowanie dokumentów;
- sporządzanie sprawozdań finansowych oraz innych dokumentów sprawozdawczych;
- rozliczanie stanów magazynowych.
OFERUJEMY:
- elastyczne zatrudnienie;
- możliwość rozwoju w ramach spółki oraz podmiotów z nią powiązanych;
- niezbędne narzędzia pracy;
- atrakcyjne premie uznaniowe;
- praca w młodym, ambitnym zespole pełna wyzwań.
OCZEKIWANIA:
- własna działalność gospodarcza, biuro rachunkowe;
- wykształcenie wyższe, ekonomiczne (finanse, rachunkowość);
- doświadczenie w dziale księgowym (mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej, nieruchomości oraz w prowadzeniu rachunkowości spółek akcyjnych notowanych na rynku publicznym);
- znajomość zagadnień księgowych, przepisów podatkowych oraz prawnych;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętności analityczne;
- umiejętność współpracy w zespole;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- mile widziana znajomość programu Microsoft Dynamics NAV, SAP lub innym opartym na systemie ERP,
- mile widziana osoba, prowadząca własną działalność.
Berg Holding S.A. to koncept, który połączył cztery marki charakteryzują... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.