opis stanowiska:
Do obowiązków będzie należała kompleksowa obsługa spółek (pełna księgowość), w tym między innymi: dekretowanie i księgowanie dokumentów, ewidencje VAT, transakcje wewnątrzwspólnotowe, środki trwałe, sprawozdawczość GUS oraz bezpośredni kontakt z klientami biura.
wymagania:
Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym, znajomość przepisów podatkowych (ordynacja podatkowa, podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych, podatek od towarów i usług), samodzielność, sumienność, dokładność, chęć pogłębiania wiedzy, umiejętność pracy w zespole, znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie).
Oferujemy pracę w zgranym zespole. Pierwsza umowa na okres próbny, następna na czas nieokreślony.
Nasza firma istnieje na polskim rynku nieprzerwanie od 2003 roku,... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.